2 juli 2013

Ystad Djurpark

Här har det verkligen pysslats uselt på sistone. Inte ett enda kort har tillverkats sen konfirmationen, och inte en enda present har packats in. Häromdagen började jag dock bli lite pysselsugen, så snart blir det nog några nya grattiskort eller liknande.

Istället för att pyssla har jag bl.a. varit på Ystad Djurpark! Jag är inte särskilt förtjust i djur, men tyckte ändå att det var ett trevligt ställe. Lagom stort och lagom långt hemifrån. Dessutom finns en liten badavdelning med två bassänger, där vi avslutade djurparksbesöket.



Hugo hälsar på getterna

Badkillen hade riktigt roligt i barnbassängen

- Hallå, hallå, vem talar jag med?

6 kommentarer:

  1. Fina kort på en fin liten kille :-) Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Härliga sommarbilder på mormors kille!

    SvaraRadera
  3. Naw, vilken liten sötnos! Jag måste också sticka dit med Sienna.

    SvaraRadera
  4. Det var lekplatsen i Rönneholmsparken som innehåll gnällföräldrarna. Den brukar vara okej... fast den är aldrig speciellt avslappnad. ALLA ungar har märkeskläder.

    SvaraRadera
  5. Jaha, sommarstiltje på Pyssel och paket. Kanske blev hamburgaren på Far i hatten för mycket.

    SvaraRadera
  6. Träningsblogg? Ha. Ha. Ha.

    SvaraRadera