25 augusti 2013

Bröllopspresent

Förra helgens bröllop var en höjdare! Snyggt brudpar, trevlig middag och rolig fest. Jag bidrog ju med att pyssla inbjudningarna i våras. På själva bröllopsdagen kompade jag sångsolisten i kyrkan på två låtar, och sen sjöng jag och tre kompisar en egenskriven sång till brudparet (främst bruden) på festen.

Här kommer bilder på bröllopspresenten, som innehöll något så ospännande som kontanta pengar. Pappret är från Lagerhaus, och bandet som finns även på kortet, kommer från någon present jag fått.







3 kommentarer:

  1. Vad avundsjuk jag blir på att du kan sjunga! Jag vill också kunna det!!

    SvaraRadera
  2. Ja, det gäller ju att kunna bocka av allt från bvc-listan! Eller inte. Jag tror att våra ungar är rätt okej oavsett om de kan dra giraffer efter sig. Vad skönt för er att ni har bytt! Hoppas ni blir lika nöjda som jag. Var ni på föräldragruppsträffen i slottsparken i helgen, förresten?

    SvaraRadera
  3. Haha jag tvivlar på att de har dissat er, de har nog bara en gammal mejllista eller nåt. Annars hade vi också blivit strukna vid detta laget. :P

    SvaraRadera