16 augusti 2013

Gotland

Förra veckan var vi på Gotland. Jag hade varit där en gång tidigare, för 18 år sedan, och har de senaste somrarna pratat om att jag vill dit igen. Och i år blev det äntligen av! Lars hade aldrig varit där tidigare, men var mycket nöjd med resmålet, och även Hugo verkade nöjd.

Vi bodde i en stor fin villavagn i Visby Strandby, 4 km norr om Visby. Spanade in både Visby och Fårö, samt en massa halvdöda hålor runt om på ön. Och så blev det en hel del sol och bad, och en del fika, grillning och bokläsning.



Dags- och kvällsutsikt från vår terrass


Visby



Gladis ser sig om i Visby



Raukar i Ljugarn


Hemlagad middag på stranden, lyx!


Mina fina i solnedgången


På väg till Fårö

Naturreservatet Ulla Hau

Eftermiddagslek på nästan öde strand på Fårö
  
På upptäcksfärd kring vår stuga


1 kommentar:

  1. Så fina bilder! Och vad härligt med Gotland. Jag har inte heller varit där, men vill gärna dit någon gång.

    Kul att du hittade leksaker på barnens hus! Jag tyckte inte att där var något kul. :(

    SvaraRadera