23 december 2013

Fler julklappar

Jag var visst inte färdig med julklapparna ändå, det blev ett gäng till att packa in idag. Så här kommer bilder på dem.

Årets tema (vitt papper med rött/vitt band eller mönstrat papper med rött band) frångicks mer och mer och mot slutet, eftersom det vita pappret började ta slut. Och så ville jag göra mig av med restpapper från tidigare år istället, så att jag kan tillåta mig att köpa nya julpapper nästa år. Och jag lyckades - nu är allt julpapper slut! Vitt och brunt finns kvar, men det kan ju användas även resten av året.


Några julklappar till åt Hugo

Ganska stor julklapp till Lars syster med man

Restpapper med hjärtan och grisar från tidigare år, nu är de äntligen slut!

Julklapparna till Lars höll sig nästan helt och hållet till årets tema



1 kommentar:

  1. Så du har inte heller skydd mot röda hund, din stackare? Jag berättar hur det var efteråt. Om det inte var för hemskt... då ljuger jag. :P Stannade ni länge i söndags?

    SvaraRadera