23 december 2013

Julklappar

Nu är årets julklappar färdiga. Delade upp inpackningsarbetet på två kvällar, eftersom jag tar ganska god tid på mig när jag pysslar med sånt. Jag höll mig till främst två olika papper, det vita från Lagerhaus och ett mönstrat från Ikea. Kvalitén på Ikeapappret var faktiskt helt okej, bättre än väntat. Det röd/vita bandet kommer också från Ikea, och det är jag mycket nöjd med. Känns väldigt användbart kring jul, eftersom det passar till både vitt, brunt och rött papper.

Alla julklapparna är inte från oss, utan några har vi blivit ombedda att köpa åt andra. Och så fyndade jag en del leksaker på Barnens Hus konkursutförsäljning samt GeKås i höstas, som släkten har fått erbjudande om att ge till Hugo.



Stora julklappar till Hugo, en från oss och en från hans mormor och morfar. Allt papper kommer från Ikea.

Här räckte pappret inte riktigt runt hela, så det fick bli en smal bit brunt papper för att slippa visa innehållet. Det röda bandet kommer från Rusta.

Årets favoritkombination - vitt papper från Lagerhaus och rött/vitt band från Ikea.

Julklappar till Hugos nya kompis Elliot.

Två likadana julklappar - en till Hugo och en till min kusin Neo.

The outsiders! Fick ju variera mig lite och frångå mitt tema på några stackare. Det prickiga silkespappret kommer från Lagerhaus och det vita bandet från Rusta. Rött tygband från Ikea.

Så här ska en presentgavel se ut! Enligt mig i alla fall.

3 kommentarer:

  1. Du är fantastisk på fina paket!!

    SvaraRadera
  2. Så fint det bruna pappret var, med gammaldags leksaker på! Helt underbart!

    SvaraRadera